Cuma, Mart 23, 2007

Ninja Turtles

Bu eserin mimarlari KEVIN EASTMAN ve PETER LAIRD'dir. Çocukluk döneminde müptelası olduğum tenefüste arkadaslar ile omuz omuza verip 4 lüyü oluşturduğumuz ve herkesin heralhalde karizmasından olsa gerek Leonardo olmak istediği isimleri paylasma da hep tartıstığımız törtılslar ilk star da yayınlanmıştı bu kaplumbağalar yanılmıyorsam,Siplinter a hep uyuz olurdum,lan sen ufacık tüylü iki büklüm bir faresin neyine güvenip te öyle felsefe yüklü laflar ediyorsun,her birşeyi biliyormuş gibi bir havalardasın diye triplere girerdim Shreeder(nasıl yazıldıgını bılmıyorum gormezden gelın) ve Leonardo en karizmatik olanlarıydı ,gerçi Casey vardı birde..April tek bir kıyafete sahip olmasına rağmen o sarı tulumun içinde çok seksi görünürdü o zamanlar bir sürü oyuncakları satılırdı bunların o kadar popülerdi ki bu oyuncakların reklamları tv kanallarında bile dönerdi gerçi sanırım o dönemler de tv kanalları sürekli ürün satışı reklamları dönüyordu öyle bir gelenek vardı,bu kaplumbağaların araçlarının oyuncakı süperdi ama birtürlü aldıramamıştım herneyse büyüdükten sonra aynı tadı alamadım ben bu seriden,keyif vermedi bana ama en başta da dediğim gibi çocukluk döneminde favorilerimdendi,ayrıca son olarak bir ninca törtıls kellesini en çabuk çizebilecek insan evladı olduğumu iddaa ediyorum ,birde vizyona giricek animasyonu için fragman süperdi açıkcası,görüntüler filan çok farklı geldi gözüme,farklı bir yapım olcak gibi çok umutluyum,sonu çok komikti bu arada fragmanın yakışır bir sondu ..23 Mart'da Vizyonda..

Karakterler:

KAPLUMBAĞA TAKVİMİ
1984 Peter Laird ve Kevin Eastman tarafından yaratıldılar.
1987 ABD televizyonlarında çizgi film olarak yayınlanmaya başlandı.
1988 Üreticilerine 500 milyon dolar kar getiren NİNJA KAPLUMBAĞA oyuncakları piyasaya çıktı.
1990 İlk NİNJA KAPLUMBAĞALAR filmi, sadece açılış haftasında 25 milyon dolar gişe hasılatı yaparak rekor kırdı.
1991-1993 İkinci ve üçüncü NİNJA KAPLUMBAĞALAR filmleri, dünya çapında 200 milyon doların üzerinde gişe hasılatı getirdi.
2000 NİNJA KAPLUMBAĞALAR ekibi, UCI Cinemas tarafından, tüm zamanların en iyi 10 süper kahramanlarından biri seçildi.
2003 NİNJA KAPLUMBAĞALAR, bir süredir dinledikleri kabuklarından yenilenmiş imajlarıyla çıktı.
2005 %100 CGI animasyonu olacak ilk NİNJA KAPLUMBAĞALAR filmi için start verildi.
2006 Filmin animasyon çalışmaları Imagi’nin Hong Kong’daki stüdyolarında yürütüldü.
2007 Tüm dünya NİNJA KAPLUMBAĞALAR’ın muhteşem dönüşü için geri saymaya başladı(23 Mart)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

oyununu oynayacağım :) bakalım nasıl çıkacak

emrah aka hearme