Pazar, Ocak 28, 2007

Site Duyuru

1-Sitemiz yenilendi!!!Ferhat Vural Sezgin arkadaşımızın büyük yardımları sonucu,görsel olarak çok fazla değişmemiş olsa'da sitemizin kullanışlılığının çok fazla arttığını düşünüyorum,Özellikle Bölümler'in Kategorilere ayrılması aradıklarınıza ulaşmanızı çok daha kolay hale getiricek,Linkler bölümünde ise linklerin üzerine geldiğinizde,o sitenin küçük bir görüntüsüne ulaşacaksınız,ufak ama kullanışlı bir özellik ;)Ferhat'a sonsuz teşekkürler buradan..

2-Arkadaşlar sitede yayınlanmasını istediğiniz anime ve çizgi film incelemelerinizi,incelemenizle birlikte yayınlanmasını istediğiniz bilgiler ile (ad-soyad,nick,mail vs..)buradan bana ulaştırırsanız çok memnun olurum..Ayrıca youtube'da yayınlanan beğendiğiniz anime videolarının linklerinide bana ulaştırabilirseniz çok sevinirim..

1 yorum:

Gamse :) dedi ki...

güzel bir blog.. böyle bir blog hazırladın için hem tşkler hemde tebrik ederim :) ben lovely complex animesini izleyip cok begenmiştim birde su aralr nana ya sardım ama nana ile ilgile cok geniş bilgi yok :( ki alt yazıda yok kendim cevirken hiç zevk almıyorum :( dewam dewam güzel site ;)